Efter 30 gode år i Gribskov Lægecenter går jeg på pension 1.8.2026. Pga. ferieafvikling er det ikke længere muligt at få tid hos mig.
Jeg håber , at I vil tage godt imod min afløser Carina Jensen, som har været vikar i klinikken siden 1.2.26
Med venlig hilsen
Hanne Sand